Ford Mustang veiksmīgi pārgāja uz elektrisko vilci, no kā baidījās daži īpaši dedzīgi leģendārā auto cienītāji. Elektromotors benzīna V8 vietā ne mazākā mērā neietekmēja šī auto jaudu un iespējas, bet padarīja to modernu un videi draudzīgu.
Tajā pašā laikā viens no Ford flagmaņiem turpina uzrādīt labus pārdošanas apjomus, un tāpēc modelis tiek pastāvīgi atjaunināts un pilnveidots. Jo īpaši pašreizējais Mustang Mach-E beidzot iegūs jaunu svaigu akumulatoru, kam vajadzētu palielināt modeļa darbības rādiusu līdz 397 kilometriem WLTP ciklā.
Protams, tas neatbilst mūsdienu sedanu un krosoveru standartiem, taču neaizmirstiet, ka Mustang ir citas klases auto, kam ir 358 kW dzinējs un 860 Nm vilce, kas ir ļoti rijīgi.
Lai kā arī būtu, atjaunināto Mustang Mach-E ar palielinātu akumulatora ietilpību Ziemeļamerikas autosaloniem tiek solīts piegādāt nākammēnes. Acīmredzot mēs sagaidām turpmāku automašīnas atjauninājumu, kuram izdevās nostiprināties kā izcilam elektromobilim. Mēs jūs informēsim!
RT1 elektriskais sedans būs pirmais Radten markas automobilis Everrati Superformance GT40 - elektriska retro automašīna GMC gatavo otro elektrisko pikapu Sporta hibrīds MG 6 XPower tiek palaists Ķīnā Ķīniešu Chery Tiggo testa brauciens 7
Tajā pašā laikā viens no Ford flagmaņiem turpina uzrādīt labus pārdošanas apjomus, un tāpēc modelis tiek pastāvīgi atjaunināts un pilnveidots. Jo īpaši pašreizējais Mustang Mach-E beidzot iegūs jaunu svaigu akumulatoru, kam vajadzētu palielināt modeļa darbības rādiusu līdz 397 kilometriem WLTP ciklā.
Protams, tas neatbilst mūsdienu sedanu un krosoveru standartiem, taču neaizmirstiet, ka Mustang ir citas klases auto, kam ir 358 kW dzinējs un 860 Nm vilce, kas ir ļoti rijīgi.
Lai kā arī būtu, atjaunināto Mustang Mach-E ar palielinātu akumulatora ietilpību Ziemeļamerikas autosaloniem tiek solīts piegādāt nākammēnes. Acīmredzot mēs sagaidām turpmāku automašīnas atjauninājumu, kuram izdevās nostiprināties kā izcilam elektromobilim. Mēs jūs informēsim!