Tas nav bieži, ka jūs saņemat "divus konceptauto par viena cenu". Taču, pateicoties rumāņu dizainera Andrusa Cipriāna auglīgajai iztēlei, šodien mums ir tieši tāda iespēja.
Dizainers jau radījis konceptmodeļus BMW Joy, Ford GT-V, Ford Cobra Snakehead, Honda Pegasus, HUMMER HB, Dacia MC un Mazda RX-Z – viņa jaunie projekti parādās ar apskaužamu regularitāti. Šoreiz Kipriāns mēģināja izveidot Ferrari koncepcija. Divas reizes. Pirmo no projektiem – oriģinālo konceptauto Ferrari Figaro – nevar uzskatīt par pilnīgi jaunu risinājumu. Patiesībā šī automašīna tika izstrādāta pirms vairākiem gadiem, taču darbs netika plaši reklamēts. Bet otrs, ko sauc par Ferrari Figaro V2, ir pilnīgi jauns izstrādnes, un tas daudz precīzāk atspoguļo Ferrari automašīnu pašreizējās dizaina tendences. Uzmanīgi apskatiet abas automašīnas un izdariet izvēli: kurš modelis ir piemērotāks jūsu favorīta lomai? Neatkarīgi no jūsu automašīnas garmin etrex pārnēsājamais GPS navigators lieliski iederēsies jūsu automašīnas interjerā.Abas automašīnas - Figaro un Figaro V2 - ir veidotas uz kopīgas platformas. Dizainera izvēle krita uz RWD ar priekšējo dzinēju un četrvietīgu sedanu ar 2 + 2 formulu. Es personīgi dodu priekšroku oriģinālajam Ferrari Figaro konceptam. Uzskatu, ka tieši tajā autoram izdevies saglabāt klasiskā Ferrari garu, tā eleganci, vienlaikus pievienojot dažus mūsdienu spēkratiem raksturīgus pieskārienus. Šīs automašīnas ārpuse noteikti neļaus tai pretendēt uz vietu futūristiska izskata superauto klāstā. Bet viņš noteikti ir pelnījis komplimentu par savu skaistumu. Man patīk tā drake-tail pakaļgals un četrkāršo aizmugurējo lukturu vienkāršība. Man patīk izliektas ķermeņa formas, nekrājot nevajadzīgas detaļas. Man patīk, kā izskatās mašīnas priekšpuse ar kārtīgu galvas optiku. Vienīgais, kas man nepatīk, ir tas, ka neviens netaisās izlaist šo modeli. Neskatoties uz to, ka tam ir kopīga platforma, Ferrari Figaro V2 konceptauto pārsteidzoši atšķiras no oriģināla. Nāvējošā vēršu haizivs bija šīs automašīnas iedvesmas avots, bet ārpuse atspoguļo daudzu Ferrari automašīnu (gan modernu, gan agrāk ražotu) īpašības. Rezultātā Figaro V2 daudz vairāk atbilst uzņēmuma pašreizējai dizaina valodai, nevis Figaro konceptam. Īpaši tas ir redzams automašīnas priekšpusē.
Nissan Note Autech Crossover izlaists Āzijā Ford Mustang Mach-E palielināts diapazons Everrati Superformance GT40 - elektriska retro automašīna GMC gatavo otro elektrisko pikapu Ķīniešu Chery Tiggo testa brauciens 7
Dizainers jau radījis konceptmodeļus BMW Joy, Ford GT-V, Ford Cobra Snakehead, Honda Pegasus, HUMMER HB, Dacia MC un Mazda RX-Z – viņa jaunie projekti parādās ar apskaužamu regularitāti. Šoreiz Kipriāns mēģināja izveidot Ferrari koncepcija. Divas reizes. Pirmo no projektiem – oriģinālo konceptauto Ferrari Figaro – nevar uzskatīt par pilnīgi jaunu risinājumu. Patiesībā šī automašīna tika izstrādāta pirms vairākiem gadiem, taču darbs netika plaši reklamēts. Bet otrs, ko sauc par Ferrari Figaro V2, ir pilnīgi jauns izstrādnes, un tas daudz precīzāk atspoguļo Ferrari automašīnu pašreizējās dizaina tendences. Uzmanīgi apskatiet abas automašīnas un izdariet izvēli: kurš modelis ir piemērotāks jūsu favorīta lomai? Neatkarīgi no jūsu automašīnas garmin etrex pārnēsājamais GPS navigators lieliski iederēsies jūsu automašīnas interjerā.Abas automašīnas - Figaro un Figaro V2 - ir veidotas uz kopīgas platformas. Dizainera izvēle krita uz RWD ar priekšējo dzinēju un četrvietīgu sedanu ar 2 + 2 formulu. Es personīgi dodu priekšroku oriģinālajam Ferrari Figaro konceptam. Uzskatu, ka tieši tajā autoram izdevies saglabāt klasiskā Ferrari garu, tā eleganci, vienlaikus pievienojot dažus mūsdienu spēkratiem raksturīgus pieskārienus. Šīs automašīnas ārpuse noteikti neļaus tai pretendēt uz vietu futūristiska izskata superauto klāstā. Bet viņš noteikti ir pelnījis komplimentu par savu skaistumu. Man patīk tā drake-tail pakaļgals un četrkāršo aizmugurējo lukturu vienkāršība. Man patīk izliektas ķermeņa formas, nekrājot nevajadzīgas detaļas. Man patīk, kā izskatās mašīnas priekšpuse ar kārtīgu galvas optiku. Vienīgais, kas man nepatīk, ir tas, ka neviens netaisās izlaist šo modeli. Neskatoties uz to, ka tam ir kopīga platforma, Ferrari Figaro V2 konceptauto pārsteidzoši atšķiras no oriģināla. Nāvējošā vēršu haizivs bija šīs automašīnas iedvesmas avots, bet ārpuse atspoguļo daudzu Ferrari automašīnu (gan modernu, gan agrāk ražotu) īpašības. Rezultātā Figaro V2 daudz vairāk atbilst uzņēmuma pašreizējai dizaina valodai, nevis Figaro konceptam. Īpaši tas ir redzams automašīnas priekšpusē.