Dienvidkorejas gigants Hyundai nodarbosies ar ūdeņraža degvielas rūpniecisko ražošanu. Šajā nolūkā koncerns jau ir noslēdzis partnerības līgumu ar Kanādas jaunuzņēmumu Next Hydrogen, kas šajā nozarē ievieš jaunas tehnoloģijas. Pirmajai rūpnīcai ūdeņraža ražošanai ar jaunu metodi Boltonā vajadzētu parādīties līdz 2025. gadam.
Pašlaik strauji attīstās ūdeņraža transportlīdzekļi. Šādām automašīnām trūkst elektromobiļu trūkumu ilgstošas akumulatora uzlādes veidā, taču tām nepieciešams dārgs ūdeņradis, kuru joprojām iegūst, izmantojot vecās metodes.
Nākamais ūdeņradis piedāvā jaunu tehnoloģiju, kurā tiek izmantoti uzlaboti katalizatori. Šīs ķīmiskās vielas desmit reizes palielina ūdens hidrolīzes efektivitāti, kas savukārt veicina masveida ūdeņraža izdalīšanos, kuras izmaksas tiek samazinātas.
Tomēr jaunā veida reakcija prasa ievērojamus ieguldījumus iekārtās. Jo īpaši ir nepieciešamas reakcijas kontroles sistēmas, kurām nepieciešami dārgi elektroniskie komponenti. Tas viss izpaužas kā lielas investīcijas un izmaksas, kuras sedz priekšnieki no Korejas Hyundai.